Catatan Terkini JutawanDuniaEmas

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute

Selamat datang Pn Rozainah Rauzan ke Rangkaian Rakan Niaga JutawanDuniaEmas

Salam semua,

Saya ingin mengucapkan selamat datang kepada Pn. Rozainah Rauzan ke dalam Rangkaian Rakan Niaga JutawanDuniaEmas. Beliau seorang yang mempunyai minat yang mendalam dalam bidang berkaitan dengan emas. Semoga beliau akan berjaya dalam mengejar impian yang beliau ingin kecapi. Semua pembaca dan bakal pelabur dan pembeli yang berada di Muar atau Melaka boleh menghubungi beliau untuk mendapatkan khidmat nasihat dan bekalan emas untuk simpanan.

Sekali lagi dengan tangan yang terbuka saya mengalu-alukan kehadiran Puan Zai ke dalam Rangkaian Rakan Niaga JutawanDuniaEmas.

Wassalam


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

2 comments:

zai Selasa, 02 Februari, 2010

tq mr bob, saya amat berharap kita bersama2 berganding bahu menjayakan impian ini. thanks to you.

admin@jutawanduniaemas Selasa, 02 Februari, 2010

Insya-Allah jika kita berusaha... kejayaan pastikan tiba. Saya akan bantu sedaya upaya saya. Selagi ko memerlukan khidmat aku.